czwartek, 29 stycznia 2015

dzis cos powiem nie na temat ale tak od serca

wiecie w ciągu kilku ostatnich dni duzo rzeczy sie wydarzyło tych wesołych jak i smutnuch ale pewien człowiek moj przyjaciel powiedział mi bardzo wazne dla mnie słowa a dokładnie mówiąc
" pamietaj ze wszystko kiedys przeminie a ty przez ten czas nie zrobisz nic ze swoim zyciem..........myślisz ze to dobre dla ciebie? jezeli tak ja jestem innego zdania szczególnie ze jestes uzdolnioną osoba i powinnaś robic coś w kierunku swoich zainteresowań,  talentów  nie zostawij nigdy niczego na kiedyś... póżniej " 
wiecie nad tymi słowami zastanawiałam sie dość długo i pomyślałam ze przeczytał to w jakiejś nudnej książce ale po głębszymch przemysleniach pomyślałam ze ma racje i coś w tym kierunku zrobie dlatego zgłosiłam sie do konkursu muzycznego zobaczymy co z tego wyniknie   natomiat moja przyjaciólka powiedziała mi dzis ze mam na raz za dużo myśli,  wyoobrażeń i powinnam to zapisywać i wiecie co postanowiłam zacząć pisać moze na feriach które zaczynaja sie juz od poniedziałku cos uda mi sie sklecić jeżeli tak napewno sie z wami podziele dziś tak o sobie co nie bedzie sie zdarzało zbyt czesto ale mysle ze cos takiego trzeba raz na jakiś czas wstawiać 



ps; a tak poztym mam nadzieje ze świetnie wam mina czas i taka piosenka która chodzi mi cały zcas po głowie  ze scena gdzie spiewa kobieta do mezczyzny a ten oburzony jej odpowiada :) przesłuchajcie i pospiewajcie ze mną 


  https://www.youtube.com/watch?v=Q8Tiz6INF7I 



pss nie patrzcie na błedy hahahahahahaha

1 komentarz:

  1. i i jakbyście mieli jakieś pytania prośby czy coś to piszcie w komentarzach lub na meila

    coswiencejinietylko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń