niedziela, 18 stycznia 2015

przepraszam ze długo nie pisałam  ale nie miałam możliwości wiec postaram się to nadrobić

kolejną wokalistka będzie Emeli Sande jest zambijsko-szkocką  wokalistka


Sandé zaczęła interesować się muzyką już jako dziecko, śpiewając w domu piosenki m.in. Whitney Houston, Céline Dion, Niny Simone, Mariah Carey i Alicii Keys oraz utwory wykorzystane w filmie animowanym Mała syrenka. Jako sześciolatka zapisała się na zajęcia do szkolnego chóru oraz na lekcje nagrywania w szkole podstawowej w Alford, jej nauczycielką była wówczas Morag Simpson. W tym czasie  zaczęła pisać swoje pierwsze utwory. Jej debiutancką autorską piosenką była kompozycja „Tomorrow Starts Again”, którą stworzyła na potrzeby szkolnego konkursu talentów.


Jako piętnastolatka wzięła udział w konkursie Rapology organizowanym przez radio Choice FM, który ostatecznie wygrała, podpisując w nagrodę kontrakt płytowy z wytwórnią Telstar Records. W tym samym czasie przyjęła zaproszenie do programu telewizji MTV Camden, prowadzonego przez Richarda Blackwooda, w którym zaśpiewała w stylu gospel.

tak własnie zaczeła sie jej przygoda z muzyką myśle ze ma nieziemski głos niska czystą barwę którą potrafi zaczarować każdego.  w pewnym momencie swojego zycia miałam taki okres w którym ona zajmowała miejsce mojej idolki niestety z czasem to sie zmieniło ale i tak kocham jej utwory, jej wokal jest 1 z najlepszych wokalistek jakie znam tu wklejam linka do mojej ukocanej piosenki którą wykonije Emelie 
https://www.youtube.com/watch?v=vaAVByGaON0

i dla tych co lubia na wesoło utwór który utkwił mi w głowie pt. bigos
 polecam wsłuchajcie sie w tekst :*


https://www.youtube.com/watch?v=8QIi6XkDdtI


p.s komentujcie i piszcie na mój e-mail moze znacie wokalistke wartą uwagi o której nie za czesto sie wspomina


e-mail:  coswiencejinietylko@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz