niedziela, 11 stycznia 2015


Hej wszystkim , dziś WOŚP mam nadzieje ze każdy pomógł to tak na wstęp a dziś  chciałabym wspomnieć o świtnej wokalistce Monice Urlik , która przynajmniej dla mnie została troche zapomniana po programie the voice of poland myśle że jest genialna artystką ktora wie co che osiągnąc , jak dla mnie jest w pierwszej 10 najlepszych polskich wokalistów  - śmiało może nas reprezentować  na scenie w wielu krajach bo takie talenty trzeba pokazywać jestem jej  wierna fanką  tu zamieszczam linka jak by ktoś chciał sobie więcej o niej poczytać : 
http://pl.wikipedia.org/wiki/Monika_Urlik



Monika Urlik - Nie wie nikt


więc tak........... naprawde polecam jej płyte jest naprawde świetna chciałabym jeszcze dodać ze  jej utwory mają jakiś przekaz nie są bezsnsowne a piosenka którą najbardziej lubie i non stop nuce pod nosem to:     "nie wie nikt" zamieszczam link i mam nadzieje że chociaż cześc z was przesłucha bo  naprawde warto
https://www.youtube.com/watch?v=gudBgor1mfI


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz